Friday, August 7, 2009

If Today Was My Last Day.....

I would like to say THANKFULNESS to my dear God, Allah SWT for:


memberi peluang kepadaku utk merasai nikmat dunia walhal hakikatnya dunia ini tempat persinggahan sementara


memberi peluang kepadaku membuat pilihan dlm hidup; antara baik dan jahat, malas dan rajin, SYURGA dan NERAKA. Ya Allah berilah aku kekuatan untuk beramal kepadamu agar SYURGA terus menjadi matlamat hidupku.


memberi peluang kepadaku berbakti pd org tuaku, org2 yg pernah berjasa pdku, org2 yg pernah bersama2 berjuang bersamaku dan semoga Engkau meredhai segalanya..


memberi peluang kpdku nikmat beragama ISLAM, agama suci..bersyukur kita dilahirkan dlm sebuah keluarga Islam, bersyukur kita mengucapkan syahadah dan semoga mati kita dlm syahadah. Ameen.


memberi aku segala2nya yg layak aku terima sebagai manusia dan hamba kpdMu; kesenangan, ujian hidup, kesusahan, keinsafan, hidayahMu...syukur Alhamdulillah.



I would like to say THANKS to my family especially Mak coz:


sudi membesarkan aku dlm kepayahan, biarpun dlm kesusahan hidup mak tetap berjuang utk menyamakan aku mcm kwn2 lain (since my father dah tak ada)


menghantar ke sekolah(even takde duit belanja)..walaupun kita susah dulu, mak tetap utamakan pelajaran anak2..THANKS. Tuhan saja dpt balas kebaikan Mak.


MAK mmg yg terbaik dlm dunia ni! semoga kita bertemu lg di akhirat nanti MAK insya Allah. dan juga pada suami, nenek, abah, adik2 dan semuanya lah! Insya Allah again..



I would like to say THANKS to all my friend coz:

u cheer me up!

u always take notice of my sadness

kwn2 saling mengingati bahawa sesungguhnya KITA MESTI BERBUAT KEBAIKAN SELAGI KITA MASIH HIDUP TANPA MENGIRA BANGSA DAN AGAMA...



And i would like to say SORRY to all above di atas segala dosa2 yg telah aku pd semua, keterlanjuran kata yg ada menyakitkan hati dan perasaan, yg mana mungkin ada perbuatan dan tingkah laku yg kurg menyenangkan, halalkan segala apa yg telah terambil dan termakan, pokoknya maaf untuk segala2nya..


Dan aku juga telah memaafkan kesalahan semua andai aku pernah berkecil hati dan sebagainya..semoga Allah merahmati hidup kita Insya Allah...


No comments:

Post a Comment