Tuesday, September 15, 2009

Lambir Hill Rainforest

Actually dah lama nak post yg ni..tp asik telupa je..lgpun bz je sblm ni..
Kitorg g sini masa adik aku dtg sini.. G pun dah ptg masa tu. Dlm kul 1 lbh la..after zuhur terus betolak.lgpun tak jauh dr umah aku.around 30 minutes je..

Sampai2 kat gate je dah 2 suku. Then after register n byr RM 10 seorg, adik aku RM 5 je sbb dia student, kitorg pun explore la kwsn tu..

Aku perhatikan, most of Sarawak area ni mmg masih byk hutan. So dok kat sini membuatkan aku terasa very close to d nature..

Air terjun kat Lambir ni ada 7 peringkat. Tp aku sampai stage 1 je..tu pun dah mkn masa stgh jam jln kaki. Semputtt!! Adik aku sampai stage 2. Tp lepas tu dia patah balik..takkan la dia nak mandi sorg2 kat sana plak kan..Pas mandi puas2, kitorg gerak balik kul 5ptg..

My hubby yg takut air..dia tu mmg pelik walaupun dia bintang PISCES..

Adik aku yg konon2 mcm macho..adoiiyaiii perasan lbh dia ni..

Aku yg tlh men'transform'kan diri aku jd TRANSFORMES..yeehaaa!

No comments:

Post a Comment