Thursday, September 3, 2009

Malamku Bermimpi....

Last nite, aku mimpi sakit gg. Ada lubang kat gg bawah. Then ada org offer nak tlg cabutkan. Aku pun on je la sbb mmg dah sakit sangat masa tu.. Then dia pun cabut la. Bila dah cabut tu aku rasa menyesal plak sbb byk yg dia cabut. 3 batang!! Sedangkan 1 je yg sakit...

Bangun2 je, aku bersyukur sgt2 cos itu cuma mimpi.. Gg aku pun masih ada lg kat tempat asal. Yessss! Takde sakit pun tp nape aku mimpi mcm tu.

So today, aku refer kat internet. Mimpi mcm tu membawa maksud yg akan ada sedara mara meninggal dunia. Kalau gg atas, sedara mara dekat, gg bwh sedara mara jauh. Erm.... I really2 hope semua akan selamat. Nobody will leave me. Insya Allah. And if terjadi juga, maybe its just coincidence.. Segalanya dtg dr Allah. Umur, rezeki, jodoh dan ajal maut di tgn tuhan. Apa yg kita mampu lakukan is just PRAY.

No comments:

Post a Comment