Saturday, September 12, 2009

Tukar Duit Kecik..

Hmmm... Perkara yg biasa aku buat bila menjelang Hari Raya...

Since dah keje aku tak pernah lg miss..

Dan biasanya lg seminggu nak raya baru la aku bleh luang kan masa utk buat benda ni..

Walaupun ramai org yg sama tujuan dgn aku, walaupun kena tunggu lama sket (sbb mana2 bank pon sama), aku tetap setia menunggu utk dpt duit tukar RM 1, RM 5 dan RM 10.

Semuanya demi sepupu2 aku yg kecik2, anak2 jiran, makcik pakcik, adik2 dan sapa2 je yg berkenaan dlm idup aku..ngeh3x.

Masa kck2 dulu kira puas juga la aku collect dr pakcik makcik, sedara mara dan org2 kg aku. Raya petama mmg kenyang mkn kuih. Dan yg pasti poket mesti penuh dgn duit syiling. Sekarang tiba masa aku plak..Hmm..sedekah kat budak2...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin!

No comments:

Post a Comment